HTML

Facebook oldaldoboz

Csak úgy irkálok....

Egyik téma adja a következőt, van itt minden. Alternatív és valós történelem. Saját vélemények sokak kedvenc könyveiről, filmjeiről. Ismertető alig ismert, de érdekes filmekről, könyvekről. Némi amerikai foci, némi sci-fi. Retró, Közelmúlt, és Jelenkor. Ami tetszik, szólj hozzá, oszt meg! Ami nem tetszik, szólj hozzá bátran. Az Előmoderációtól se ijedj meg, nem Cenzúra az. Ellenkezőleg, az okos hozzászólók, értelmes ellenvélemények, jó viták barátja, és támogatója.

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Egy újabb NFL évad végére, és az LII. (52.) Superbowl elé - Go Philadelphia Eagles !!!

2018.01.31. 18:58 Sigismundus

Hát eljutottunk idáig. Mintha tegnap lett volna, hogy elkezdődött, és megint vége. Maholnap játsszák a Superbowl, kinek is szurkoljon az ember, ha kedvencei sorra kiestek?

Kezdjük az elején, az én csapatommal. Baltimore Ravens, nem voltak biztatóak az első hírek ugye, a kezdők egészségéről, Flaccoéról. Mégis, eleinte győzelmekkel indultak, majd egy elképesztő ruhával Londonban a Jaguars ellen. Fogtam a fejem amikor hallottam az eredményt, és úgy tűnik a következő Steelers elleni meccsre sem sikerült kiverni a Hollók fejéből. 9-26-ra kaptak ki, a meccset adta a Sport TV és bevallom dühömben nem is néztem végig, már a felétől, annyira szétesve játszottak.

Aztán jött néhány nagy pontkülönbséges győzelem, de jött a legrosszabb is ebben a sportban. A kis különbséges, éppenhogy, utolsó perces vereségek. Ami az egyik legjobb, izgalmasabb része az amerikaifocinak – kivéve ha a Te csapatod az. Akinek támadói az oldalvonalról figyelik kétségbeesve ahogy az ellenfél a védőiden áttörve az utolsó másodpercekben megfordítja az eredményt 3 ponttal, semmivé téve a megszerzett vezetést. Hogy helyre kell rázni a fejeket az biztos volt évad közepére, persze nem úgy értve ahogy Flacco bevállalósabb játékkal horrorütközést szenvedett a Miami ellen.

Aztán a hetes pihenő hozhatott valamit, mert innentől jöttek végre a győzelmek, kezdték végre újra ott emlegetni a csapatot ahová való szerintem, az erős esélyesek közt. Akik bejutnak a rájátszásba és ott tudnak csúnyán meglepni bárki ellenfelet. Igaz egy drámai közdelemben megint kikaptak a Steelerstől, de ez már legalább méltóbb volt, a nagy riválisokhoz illő.

Aztán jött a már kiesett Bengals, és kitrollkodta a Ravenst a rájátszásból. Persze miért is adta át volna a győzelmet, ez nem az a sport ahol feladják, mert nekik már minden mindegy. Ezt is szeretjük ebben a sportban, kivéve ha a Te csapatod esik ki.

Szóval kiestek, és nem tudom mit hozzon a jövő. Nem vagyok nagyon képen a részletekkel, de a támadóoldalt kellene megerősíteni, pár elkapó akinek biztosan lehet dobni talán? Meglátjuk, draftig még van egykét hónap aztán uborkaszezon.

De ha már kiestek, kinek a győzelmét szeretném? Mint írtam korábban New England Patriotst azt nem. Szép az ő történetük, elismerésre méltó ahogy összerakták a csapatot. Hatalmas meló, és teljesítmény meg minden. Ez a sport erről szól, ezért is szeretem. De ne ők nyerjenek.

Szóval ha nem a Ravens akkor ki?

Volt még az ős rivális, de amúgy szimpatikus Steelers, na Big Bennek és csapatának adtam volna meg az SB győzelmet, megérdemelték volna. Ha a Jaguars nem lett volna. De volt és megint egy drámai - utolsó másodpercig nem adjuk fel - küzdelemben kiestek ők is.

Titansnak még esélye sem volt, szorítottam a Falconsnak, kapjanak egy esélyt visszavágni a tavalyi elképesztő vereségért, hiába tettem.

Szóval fogytak az esélyesek.

Legyen mondjuk a Jaguars. Az ilyen ligautolsókból győztesek sztorikat szeretem. Ha ők ütnék ki a Patriotst az már fél Superbowl lett volna. Nagyot küzdöttek, szenzációs volt, de megint csak a végén fordult csúnyán a helyzet, vereség sajnos.

Az az igazság, hogy a másik főcsoportdöntő sokkal kevésbé érdekelt. Bevallom az Eagles és Vikings soha nem hozott tűzbe, hogy bármelyiknek is szorítsak idény közbeni meccsen.. Meg sem néztem teljesen, csak a végét, ami kiütéses győzelem volt.

philadelphia_eagles.jpg

Főleg azért néztem meg, hogy tudjam, kinek szurkoljak a Superbowlon.  Go Philadelphia Eagles ! Sok sikert!

 

komment

Címkék: így látom én amerikaifoci baltimore ravens

A bejegyzés trackback címe:

https://csakugyirkalok.blog.hu/api/trackback/id/tr6613621376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása
_https.